Hösten närmar sig

Nu ser det ut som sommaren börjar närma sig sitt slut. Kvällarna blir bara mörkare och luften är ruggig. Och det är ett givet läge för att börja rota bland sina skräckfilmer igen.

Den senaste tiden har jag kämpat med att inhandla lite filmer till min samling. Just nu fokuserar jag på att försöka köpa alla de svenska skräckfilmerna. Och som det ser ut är jag på god väg att lyckas få en komplett samling. Men det är några som är OOP jag just nu letar efter. Den ena som siktet ligger på är "Sleepwalker" som i mitt tycke inte borde vara en svår film att få tag på men tusan vad man får leta efter den. Någon som äger den och känner för att sälja den? Hör av dig för tusan!

Förövrigt funderar jag på bloggen och vad jag ska göra med den. Jag har för ett tag sedan sett "Scream 4" och det ligger i tanken att det kommer en recension på den. Sedan funderar jag över att göra en dubbelrecension på de båda versionerna av "The Shining". Såg nyligen klart på miniserien från 1998 och det finns massor av tankar kring varför Stephen King valde att göra den versionen. Men det kommer senare i höst. Nu ska jag rota vidare och se om jag hittar en film för natten.


RSS 2.0