Lugnt på fronten

Det har varit lugnt den senaste tiden och det har inte kollats på så mycket film. Förutom igår när jag kollade på "Infestation" från 2009. Inte mycket att säga om den filmen. Den som gillade "Eight Legged Freaks" kommer uppskatta det här med. I övrigt kändes den lite blank för min smak.


Två grönsaksfilmer avklarade

Då har man betat av två av filmerna med mördartomaterna. Jag tror det finns energi för att klara av de två som är kvar. Men nu blir det sömn för min del. Det tar på krafterna trots allt och se sådant här.

Grönsakerna anfaller igen!

Det blir troligen så att jag kollar på alla de tre uppföljarna till "Attack of the killer tomatoes" innan det kommer något vettigt här i bloggen. Bara som ett tips så är den första filmen för dem som stängt av hjärnan för en stund och tycker om 100% tramshumor. Men jag återkommer som sagt med mera ord kring hela serien.


RSS 2.0