Hellraiser utan Doug Bradley?

Ja det verkar tydligen möjligt. Jag hittade nyligen information om den på IMDB och det ser ut som de har fegat ur från remake och valt att göra ännu en uppföljare istället. Nödvändigt när det redan finns åtta stycken filmer med Pinhead? Och vad är Hellraiser utan Doug Bradley?

Det verkar vara något som sker i Hollywood just nu när det gäller producerandet av remakes. De har börjat fega ur eller så har de insett hur idiotiskt det är att göra nya versioner av filmer som redan är bra. Man märker väl på det resultat man får och då skäms man så förbannat så man döper om filmen och så blir det en prequel eller en uppföljare istället. Jag såg nyligen "The Thing" - 2011 och förstod efteråt att det inte var en remake på remaken utan en prequel på Carpenters film från 1982. Dock så var den filmen tänkt att vara en remake men man ändrade sig i sista stund. Suck Hollywood!

Nåja åter till Hellraiser. Det är bara att titta på postern och bilden på original-Pinhead så får ni döma själva. Jag vet redan vad jag kommer tycka om den här filmen.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0