Snart gott nytt

Som ni redan vet så har jag listor på allt tänkbart angående film på datorn. En nördlista som jag tänkte berätta om är årslistan där jag lägger in alla filmer jag sett under året. Jag gör det mest för min egen del att ha lite koll men även för att det är roligt och se hur många filmer jag mäktar med på ett helt år.

Jag började med den här listan förra året och sammanlagt blev det 120 filmer under 2010. Det är i snitt en film var tredje dag och det är väl inte så farligt egentligen? Jag tvekar inte på att det finns dem som komsumerar många fler på ett helt år.

Nu har jag räknat genom 2011 års lista och hittills har det blivit 126 filmer. Det betyder att det här året har varit mer givande än förra. Men ska försöka kliva över 130 iaf. för det borde inte vara omöjligt innan nyår.

Jag tänkte göra ett inlägg på nyårsaftonen där jag publicerar hela listan men även plockar ut smultronen och även de mest ruttna filmer jag sett under det gångna året. Magkänslan säger att det blir enklare att ta ut vad som varit skit än det som är något positivt. Det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0